25/07/2011

035. Sowia Poducha i Kot / The Owl Pillow and my Cat


Czasem doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że mój kot może mnie nienawidzić :) Ale akurat przeżywał jeden z dłuższych momentów rozkoszowania się nicnierobieniem, więc postanowiłam to wykorzystać i strzeliłam mu fotkę z nowym stworkiem, który jeszcze przebywa pod moją opieką. Tak, mina mówi: 'znowu ty?' ale obiecuje, że nie działa mu się żadna krzywda.


Poducho-przytulankę jakiś czas temu zauważyłam na blogu Malachitowa Łąka i przypomniałam sobie, że wzór mam przecież zapisany na dysku od dłuższego czasu. Zmobilizowałam się, kupiłam polar i uszyłam puchacza wg wskazówek autorki bloga Make it and Love It, dostępnych tutaj. Jak na pierwszą próbę szycia z polaru, nie jest najgorzej. Stópki sowy uważam za najbardziej urocze i mam nadzieje, że Młoda Dama, która wkrótce dostanie przytulaska, będzie go lubiła :)

ENGLISH:


Sometimes I know that my cat has real good reasons to hate me :) But as he was enjoying one of many 'napping-and-doing-nothing-moments', I decided to use him as a model and I took this hilarious picture. This little fleece-owl is still at my home, but soon she'll go to my brother's daughter. I hope K. will like her and squeeze this little fella all the time :)

Some time ago, I noticed a similar pillow on Malachitowa Laka blog and it hit me that I had this pattern on my hdd. So I pulled myself together, bought fleece and made the owl as per Ashley from Make It and Love It blog instructions, available here. As it was my first attempt to work with fleece, I think it's not that bad. Oh, and i just adore owl's feet - they are the sweetest thing I've ever made!



2 comments:

  1. uwielbiam tę sówkę, a jeszcze bardzij uwielbiam syna twego cierpliwego :)

    ReplyDelete
  2. Ta sówka to jest hit!! Mnie też zauroczyła od pierwszego wejrzenia:-) Ślicznie Ci wyszła!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...