16/12/2012

174. Bambi


Przed wyjazdem z Polski szyłam na szybko kilka sztuk prezentów na święta. Urządziliśmy sobie taką mini Wigilię, i ciotka Aśka rozdawała worki z prezentami :) Dzisiaj chciałam wam pokazać torebeczkę uszytą dla Julki, która już w wieku 14 miesięcy przejawia masakryczne zainteresowanie torebkami damskimi :) Materiał główny to Kokka w Bambi i w koteczki z mychami.


Postawiłam na pastelowe róże i czerwone dodatki - myślę, że żadna baba w tym wieku się im nie oprze :) Torebeczka to rozmiar midi mojej ukochanej 'Curvy Clutch' od Michelle. Środek wykończyłam czerwoną tkaniną w białe grochy, do kompletu doszyłam na klapce 3 pasujące guziki. I jak, czy osiągnęłam słodkość? :)


Before I left Poland we organized mini Christmas at home, so I sewed like crazy and made a bunch of Christmas gifts. Today I'll show you a midi 'Curvy Clutch' in Bambi fabric (Kokka) I made for Julia. She's 14 months old, but already shows intense love to handbags and girly stuff ;) 


I decided to use pastels and pink + red elements. The lining is red polka dot fabrics, so I also added 3 fabric-covered matching buttons to the flap. What do you think, is it girly enough? :)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...