30/09/2013

218. Kosmetyczka Trójkątowo Skrawkowa / Triangle Patchwork Box Pouch

Nie raz, nie dwa wspominałam, że kolekcjonuje wszystkie ścinki tkanin, które mogą nadać się do szycia gdzieś tam, kiedyś, w dalekiej przyszłości. Kiedy karton zaczyna się przelewać, robię z nim porządek. Magdo - dziękuje za przesyłkę ze ścinkami, jak widzisz na fotce poniżej, korzystam z nich aż miło :)  Jako że uzbroiłam się w książkę Patchwork Please, chciałam spróbować jak wyjdzie mi kosmetyczka z patchworkowych trójkącików. Radosnym zrządzeniem losu, pewna pani M jest w potrzebie nowej kosmetyczki, więc zostanie nią obdarowana :) 


Może nie szyje się tej kosmetyczki szybko, bo musimy się nastawić na troszkę szycia ręcznego, ale efekt jest chyba wart czasu jaki na to poświęcimy. Teraz obmyślam kiedy się zbiorę, żeby uszyć wersję XL, też ze skrawków, bo taka kosmetyczka zaczęła mi się marzyć.


I often mention that I collect scraps, as it is so hard to say goodbye to fabric. Especially to those patterns that you really like, and somehow managed to discover online, or in your local shop. As I bought Patchwork Please some time ago, I decided to use my scraps to make a triangle patchwork box pouch. It turned out that Miss M needs a new cosmetic bag, so she will enjoy her new scrappy box pouch soon, whether she likes it or not ;)


It takes some time to finish this pouch, as there's some hand sewing involved, but I think it's worth the effort. I start enjoying hand sewing, as I started seeing better results when compared to machine-sewing certain elements in my projects. No I consider making XL version of the pouch. What do you think?


8 comments:

  1. wyszła świetnie! też chętnie kupiłabym tą książkę Patchwork Please ale jakoś nie mogę się zebrać :D
    jak zwykle świetnie połączyłaś tkaniny i wszystko jest takie ładne i zgrabne! też taką chcę :D

    ReplyDelete
  2. Jest cudna! Nic dodać - nic ująć :)
    Też marzy mi się ta książka bo widziałam całe mnóstwo kosmetyczek wykonanych wg tego projektu i muszę przyznać - jedna ładniejsza od drugiej. Chyba wpiszę książkę na listę gwiazdkowych prezentów, może jak będę grzeczna to św Mikołaj będzie dla mnie w tym roku łaskawy :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mysle, ze taka ksiazka to calkiem fajny pomysl, ja mam na liscie ksiazke ktora ma wyjsc w przyszlym miesiacu, autorstwa sary lawson, same wzory to torby, bedzie cudnie, juz to czuje! ;)

      Delete
  3. Materiał w paski ten kolo zamka jest genialny!

    ReplyDelete
  4. This is so adorable! I love your fabrics! Makes me want to make one now!

    susie

    ReplyDelete
  5. It is great to see all of your progress on bags! I am glad to know I am not the only one who gets frustrated with zippers sometimes. ;-) Check out my Triangle Technique as a fast way of making a lot of Half Square Triangles at: http://artquiltmaker.com/blog/2011/09/jo-morton-triangle-technique/ (remember the chart at the bottom!)

    Take care,
    Jaye
    artquiltmaker.com/blog

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...